Ofertas de prácticas

HUMAN RESOURCES DEPARTMENT

Nombre de la empresa

MELIÁ HANOI

Requisitos

EDUCATION AND TRAINING:
University Degree, preferably in Tourism or
Hospitality.
LANGUAGES:
Local Language (mother tongue) and Advanced level of English.
SPECIFIC KNOWLEDGE:
Hotel operations.
Public Relations and Customer Service.
WORK EXPERIENCE IN OTHER COMPANIES (IF HIRED EXTERNALLY):
1 year experience in a similar position in hotels with similar stars and services.
WORK EXPERIENCE IN MHI (IF SELECTED INTERNALLY):
Permanence in the company for one year or more.

Se ofrece

DEPARTMENT:
GUEST EXPERIENCE
POSITION:
GUEST EXPERIENCE OFFICER
REPORTING:
GUEST EXPERIENCE MANAGER – DIRECT REPORT
RESPONSIBLE FOR:
NONE
1. MISSION OF THE POSITION
Responsible for supporting the Guest Experience Department in creating the best customer experience, ensuring their satisfaction and loyalty. Interacts with customers to exceed their expectations and increase their satisfaction and loyalty. Guarantees that the whole team of the hotel knows and respects the Service Culture and Brand Standards.
2. MAIN RESPONSIBILITIES
Assist the Guest Experience Manager with the following tasks:
1. Analyse the results of the customer satisfaction (ReviewPro and Online Channels).
2. Prepare an action plan on the results of the customer satisfaction, with Heads of Department and General Manager.
3. Take care of the online reputation of the hotel, on the websites and OTAs (analysis of comments, to promote the comments by the customers and reply).
4. Keep in contact directly with the customers (Public Relations of the hotel, welcome call, satisfaction call, present at the outlets, WOW moments, events, etc.).
5. Deal with all customer complaints (during and post stay).
6. Adapt the sensorial experience at the hotel, following the Brand guidelines (music, aromas, decoration, illumination, personality and control other physical aspects).
7. Assign amenities to VIP clients (according to personal preferences).
8. Rooms supervision (random and VIP) + Event rooms (setup of the meeting room).
9. Manage the external communication plan (hotel channel, check in, lobby screen, digital frames, etc.).

10. Promote, coordinate and implant ideas to improve the sustainable development and to increase the social contribution, inform to the customers through different channels.
11. Supervise the activities department (depending on the Brand).
12. Guarantee the best customer experience at The Level (pre- arrival letter and farewell letter, service offering, etc.)

At the same time, below is the package that hotel will offer:

 

  • Duration: at least 6 months. 9 to 12 months preferred
  • Allowance: VND4.000.000 per month
  • Visa: covered by the hotel
  • Flights:
  1. Arrival & Departure flights: To pay 50% of 2-way ticket (up to a maximum of USD 500), upon completion of at least 6 months of work. 50% of the amount can be claimed after 3 months’ work.
  2. Visa Run: included to the cheapest international destination
    • Health Insurance: travel insurance included
    • Accommodation: included FOC in Expat floor, individual in most cases (sharing if needed)
    • Uniform and Uniform Laundry included
    • Other Laundry: to be done by student in Expat floor
    • Meals:
  3. All meals at staff canteen
  4. Hotel to provide communal Kitchen with complimentary breakfast foods and cooking equipment in Expat floor

 

Empleo UGR. Centro de Empleo y Prácticas.
Resumen de privacidad

La presente política de cookies tiene por finalidad informarle de manera clara y precisa sobre las cookies que se utilizan en la página web de la Universidad de Granada.

¿Qué son las cookies?

Una cookie es un pequeño fragmento de texto que los sitios web que visita envían al navegador y que permite que el sitio web recuerde información sobre su visita, como su idioma preferido y otras opciones, con el fin de facilitar su próxima visita y hacer que el sitio le resulte más útil. Las cookies desempeñan un papel muy importante y contribuyen a tener una mejor experiencia de navegación para el usuario.

Tipos de cookies

Según quién sea la entidad que gestione el dominio desde dónde se envían las cookies y se traten los datos que se obtengan, se pueden distinguir dos tipos: cookies propias y cookies de terceros.

Existe también una segunda clasificación según el plazo de tiempo que permanecen almacenadas en el navegador del cliente, pudiendo tratarse de cookies de sesión o cookies persistentes.

Por último, existe otra clasificación con cinco tipos de cookies según la finalidad para la que se traten los datos obtenidos: cookies técnicas, cookies de personalización, cookies de análisis, cookies publicitarias y cookies de publicidad comportamental.

Para más información a este respecto puede consultar la Guía sobre el uso de las cookies de la Agencia Española de Protección de Datos.

Cookies utilizadas en la web

A continuación se identifican las cookies que están siendo utilizadas en este portal así como su tipología y función.

La página web de la Universidad de Granada utiliza Google Analytics, un servicio de analítica web desarrollada por Google, que permite la medición y análisis de la navegación en las páginas web. En su navegador podrá observar cookies de este servicio. Según la tipología anterior se trata de cookies propias, de sesión y de análisis.

A través de la analítica web se obtiene información relativa al número de usuarios que acceden a la web, el número de páginas vistas, la frecuencia y repetición de las visitas, su duración, el navegador utilizado, el operador que presta el servicio, el idioma, el terminal que utiliza y la ciudad a la que está asignada su dirección IP. Información que posibilita un mejor y más apropiado servicio por parte de este portal.

Para garantizar el anonimato, Google convertirá su información en anónima truncando la dirección IP antes de almacenarla, de forma que Google Analytics no se usa para localizar o recabar información personal identificable de los visitantes del sitio. Google solo podrá enviar la información recabada por Google Analytics a terceros cuanto esté legalmente obligado a ello. Con arreglo a las condiciones de prestación del servicio de Google Analytics, Google no asociará su dirección IP a ningún otro dato conservado por Google.

Por último, se descarga una cookie denominada cookie_agreed, propia, de tipo técnico y de sesión. Gestiona el consentimiento del usuario para el uso de las cookies en la página web. El objetivo es recordar aquellos usuarios que las han aceptado y aquellos que no, de modo que a los primeros no se les muestre información en la parte inferior de la página al respecto.

Cómo modificar la configuración de las cookies

Usted puede restringir, bloquear o borrar las cookies de la Universidad de Granada o cualquier otra página web, utilizando su navegador. En cada navegador la operativa es diferente, la función de 'Ayuda" le mostrará cómo hacerlo.