La comunidad de talentos de la OIT y la biblioteca de la OTAN

La Organización Internacional del Trabajo envía con la periodicidad que desees sus ofertas de empleo y prácticas. Solo tienes que suscribirte al correspondiente boletín. Ahora mismo cuenta con dos puestos para Ginebra. Junior Professional Officer in Fundamental Principles and Rights at Work y Junior Professional Officer in Governance and Tripartism. Es muy recurrente que la entidad exija este tipo de títulos: Advance University degree (equivalent to a Master) in one of the following areas: Economics, Social Sciences, Public Administration, Law or Development Studies. También nos vamos a Bruselas donde con el Grado de Información y Documentación puedes considerar trabajar con esta beca en la biblioteca de la Organización del Tratado para el Atlántico Norte.

The North Atlantic Treaty Organization (NATO) is offering six-month paid internships in 2023. The internship programme is open to current students and recent graduates who are nationals of a NATO member state. The deadline to apply is 8 May 2022.

NATO will be hiring two interns in 2023 to work in an international team of librarians and archivists in Brussels.

The NATO Library serves NATO Headquarters, Delegations and Partners and provides credible and timely public information sources and services on international relations, defense, security, and current world affairs.

The NATO Archives identifies information with permanent value, manages NATO archival holdings, and implements Information Management Policies.

Interested?  Apply to NATO’s Archives and Library Internships

__

La comunidad de talentos de International Labour Organization. Recibirá estos mensajes cada 7 día(s). Su alerta de puesto coincide con los siguientes puestos en jobs.ilo.org.

Puestos
Junior Professional Officer in Fundamental Principles and Rights at Work – Geneva, CH, 1200
Junior Professional Officer in Governance and Tripartism – Geneva, CH, 1200